Re: Drukarka USB a dos ??

Autor: Martti (mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 22:34:44 MET

Użytkownik "Savior" <savior666_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Tego sie spodziewałem
> A czy jest jeszcze jakaś drukarka którą można podpiąć do portu drukarki ??

pewnie, ze sa
z atramentowek np. hp 5550 jeszcze mozna je dostac
laserowki hp 1310 bodajze, ale glowy nie dam (na pewno seria 1200)
nie jestem fanem hp, ale sporo programow dosowych mialo do nich serowniki
wiec jakby staly sie (niestety) jakims tam standardem.
Wiekszosc drukarek, co ma centronicsa bedzie pracowalo na sterach ibm
proprinter
lub epsona FX/LX
 pozdrawiam,
Martti