Re: zestaw komputerowy - prosba o szybka konsultacje

Autor: Lech (bilbek_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 20:06:26 MET

K. wrote:
> Skąd Ty bierzesz takie ceny, z tira w ciemnej bramie ? :) Ja
> zaopatruję się w hurtowniach i takich cen nie widziałem. "Zwykły"
> obywatel nie ma mega uspustów na firmę...

Ostatecznie zostałem przy 700 złotych. Tak od siebie dodam jeszcze, że ten
zestaw (znaczy ten z pierwszego mego maila ;-)) całkiem ładnie chodzi i po
dodaniu karty graficznej za circa 150 pln powinno na nim pójść jeszcze sporo
gier. W wielu użytkowych programach jest szybki. Problemy zaczynają się jak
nainstaluję za dużo programów ;-)
Pozdrawiam
Lech