Re: Athlon 1700+ lub Duron 1600 mhz jaki Ram???

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 19:06:21 MET

>Pierwsze co zrobilem, to przestawilem tego Durona na fsb166 :) (na Solteku
>75frn2-l wlasnie) Dziala wysmienicie na 2Ghz. Wiecej nie podkrecam, bo na
>razie mam za slabe chlodzenie i nie chce niepotrzebnie procka katowac.
>

>Pozdrawiam!

Kupuje plyte i procek odzielnie, kiedys tam w penium II to bylem na
czasie teraz nadrabiam zaleglosci, jeszcze sie wtedy zworkami
ustawialo ;)
I wiec w woli scislosci ak go wmontuje w plyte to powinna go wykryc
sama, bez zadnego modzenia, mam racje ?

I przepisze mu 133 x 12, co da prawi 1600.........a potem sam musze
go w Biosie przestawic na 166 x12 i juz bedzie hulal na 2000 mhz,
dobrze rozumiem, nic tu wiecej nie trzeba kombinowac ?

Czy te ustawienia, wygladaja inaczej i trzeba cos modzic z mnoznikiem
i napieciem, to chyba wtedu jak chcemy wiecej ?

Pozdrawiam
Piotr