Re: Re[4]: komputer a domowa instalacja elektryczna

Autor: racjonalista (pawelk0_at_NIECHCESPAMUacn.waw.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 18:05:24 MET

Użytkownik "Creapi"

> Racja, lepiej dmuchać na zimne.
> Problem w tym, że światełko może świecić mimo, że nic złego się nie
dzieje.
> Jeśli w pobliżu jest jakieś źródło pola elektromagnetycznego (trafo,
CBRadio czy cóś), to neonówka również może się świecić (oczywiście jest
patent na sprawdzenie czy to faza czy SEM ale nie wiem czy powinienem na
forum o takich rzeczach opowiadać - z prądem nie ma żartów).

Nie ma zadnych zrodel i jak dotykam obudowy to nie swieci. Czyli jest tak
jak byc powinno.
A prawdopodbnie jutro kupie gniazdko z bolcem.

--
sciskam prawice,
Paweł