Re: Naprawiane dyski z California Computers jako nowe - przestrzegam

Autor: California Computer S.A. (ccsa_at_california.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 17:10:21 MET


"Konrad" <KonradUV_at_zakopane.pl> wrote in message
news:c22pkn$du6$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Uważajcie na tą firemkę.
> Sprzedają naprawiane dyski jako nowe.
> Kupiliśmy dyski. Przyszły kurierem.
> Otwieram, a tam dyski po naprawie.
> Pooklejane naklejkami serwisu. Nadruki na naklejkach firmowych
'NAPRAWIANE".
> Odesłaliśmy, bo nie będziemy naszym klientom sprzedawać naprawianych
dysków
> jako nowe.
> Po kilku dniach przyszły dyski po reklamacji. I znów naprawiane, tylko z
> innymi numerami.
> No to my znów dyski z opisem do Californi.

Jako osoba odpowiedzialna za obrót dyskami twardymi w firmie California
Computer S.A. czuję się zobowiązany do wyjaśnienia podjętej dyskusji.
Przypadek, jaki został opisany przez Pana Konrada jest incydentalny i wynika
tylko i wyłącznie z czystej pomyłki ludzkiej w California Computer.
Wszyscy pracownicy firmy California Computer przywiązują bardzo dużą uwagę
do jakości obsługi wszystkich klientów i doskonale rozumieją konieczność
ciągłego polepszania i usprawniania jakości usług. Dowodem na to jest
zadowolenie klientów z serwisu California Computer i otrzymane wyróżnienie w
Computer Reseller News Channel Truck 2004.
Jednocześnie chciałbym zapewnić, że bardzo doceniamy jakość współpracy z
naszymi dealerami i będziemy zobowiązani, jeśli wszelkie uwagi co do
współpracy z California Computer trafią bezpośrednio do nas. To pozwoli nam
na ulepszanie procedur w naszej firmie i eliminowanie jakichkolwiek
potknięć.
Zaistniała sytuacja z dyskami jest dla nas bardzo znacząca i zapewniam
wszystkich, że już zostały podjęte odpowiednie kroki w celu priorytetowego
załatwienia tej reklamacji.
Mam nadzieję, że ten incydent nie wpłynie negatywnie na dotychczasową
współpracę z naszymi klientami i zapewniam, że California Computer dołoży
wszelkich starań, aby nasi klienci nadal czuli komfort współpracy z naszą
firmą.
Jeszcze raz najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację.

Danel Położyński



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:54:48 MET DST