znowu o dyskach: jaki duzy dysk IDE?

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 17:18:00 MET

mam jak na razie dosc pozytywne doswiadczenie z WD 250GB. od pol roku
kilkanascie dyskow chodzi non stop, cicho, nie grzeja sie. chcialbym
teraz kupic kilka troche wiekszych, ale po moich ostatnich przejsciahc
z WD 120GB i zmiana polisy wymiany dyskow mam powazne obawy co do
produktow tej firmy.
jaki dysk powyzej 250GB byscie polecili do servera plikow?
z gory dzieki za odpowiedz. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.