Re: Najcichszy zasilacz

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 17:03:34 MET

> FSP 300-60PNA(PF) 300W PFC - NOISE KILLER
> ma 20db 120zl co o nim sadzicie
> i on tym
> FORTRON FSP300-60GTP 94zl
> ktory jest cichszy?

..mam ten drugi (kupilem na Allegro) i faktycznie jest
bardzo.. bardzo cichy natomiast jezeli chodzi o parametry to
minimalnie przekracza +5V w dół (4.70-4.73) wiec mam troche
mieszane odczucia co do jego a raczej ich doskonalosci. Moze
te allegrowe zasilacze sa wybrakowane.... choc widzialem juz
posty kilku userow ktorzy skarza sie na ta sama przypadlosc.
Ogolnie z kompem nie mam zadnych problemow wiec nie ma sie
czym martwic a zasilacz przynajmniej na oko i na wage :-)
jest bardzo porzadny.

Robert