"COM+" i Windows XP. Problem

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl2)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 16:28:45 MET

Troche NTG,
Podczas instalacji Windows XP + SP1 wyskakuje mi błąd:
"Nie mozna wprowadzić klasy COM+" (czy coś takiego) i ścieżka dostepu do
d:/nt/...... (katalogu z instalacją).

Przyznam, że troche mi się ten windows po zainstalowaniu kaszani. Głównie
jeśli chodzi o instalator windows. Po zainstalowaniu każdego programu musze
robic restart, aby program ruszył.

I teraz pytanie na grupe:

-Czy to może miać z wiazek z wywalonym BIOSem ??
-Jeśli nie to w czym problem ?

Wydaje mi się, że problem pojawił się (juz drugi raz pod rząd) po tym jak
czyściłem ustawienia BIOSu wyjmując bateryjke.
-Dlaczego po w/o czyszczeniu zniknęła opcja zmniany FSB ?

Pozdrawiam