Problem z karta graficzna.

Autor: ranny77 (ranny17_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 14:27:48 MET

Witam.
Mam problem z moja karta graf. GF 4 ti 4280 64mb ddr A mianowicie z directx
9.0b. Taka wersja jest wymagana do gry halo. Gdy uruchamiam dxdiag wywala mi
sie na direct3d test. I gdy wlaczam gre to zchodzi do paska zadan nie
uruchamiajac sie. Co moze byc nie tak. czy uszkodzona jest karta?? Po
przeinstalowaniu systemu win xp prof. i zainstalowaniu dx 9.0b gra chodzila
ok. Ale po pewnym czasie znowu sie wylacza. Jak mozna odinstalowac directx
?? Ma ktos moze instrukcje do dx uninstaller 9.0 ??

Za wszystkie rady dziekuje.
ranny