upgrade Bios w Asus A7V600

Autor: CALL (gta100_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 11:10:33 MET

Czy ktoś upgradował starszy BIOS na płycie z tytułu? Jakie nowe funkcję
pojawiły się w stosunku do starszego? Bardzo proszę użytkowników tej płyty o
odzew. Konkretnie chodzi mi o to, że chyba moja plyta nie ma regulacji
obrotów witraków procka i obudowy. Wiatraki chodzą caly czas na maksa, tak
przynajmniej wynika ze wskazań Bios (wiem że czasami są przeklamania, ale
również programy spod windy to samo wskazują. Mam na niej Bartka 2500+ a
temperatury są w normie 44-54 stopnie.

Pozdro