Re: zakup komputera w MEDIAMARKT

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 10:38:00 MET

> Panuje opinia, że komputerów nie należy kupować w hipermarketach. A
przecież
> nie mam żadnej pewności, że kupiony w innym sklepie będzie sie różnił od
> tego z hipermarketu. Na co w związku z tym zwrócić uwagę kupując sprzet w
> MEDIAMARKT?

Zasady są proste

1.
Nigdy nie kupuj tam, gdzie zakladają plomby na obudowę
i nie pozwalają klientowi zaglądać do srodka bez utraty gwarancji.

2.
Nigdy nie kupuj kompa, jesli nie masz 100% pewnosci z jakich
konkretnie czesci został złozony.

3.
Zakupiony komp. zawsze spokojnie obejrzyj w srodku, sprawdzając
czy wszystko jest dobrze przymocowane i dokręcone.

Jesli kupowanie w Mediamarkt nie kloci sie z tymi zasadami,
to nie widzę przeszkód (oczywiscie o ile masz zamiłowanie
do tanich, "bezfirmowych" częsci i pózniejszych problemow
z tym zwiazanych).

latet