Re: Trwało?ć AMD vs Int el

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 08:34:04 MET

>A zadales sobie chociaz trud, zeby zobaczyc szczegoly aukcji?

Ok, w końcu zadałem sobie ten trud.. Przejrzałem około 50-70 aukcji.
Odrzuciłem oczywiście wszystkie z ukuszonym rdzeniem, lutowane i bez
nóżek. Nie należy traktować ich jako nietrwałe gdyż uszkodzenie
nastąpiło na wskutek złej eksploatacji.

Teraz uwaga:
Stosunek uszkodzonych AMD/Intel wynosi 4,5:1. Innych marek nie brałem
pod uwagę gdyż ilość ich jest śladowa. Wniosek nasuwa się sam...

Pozdrawiam

--
Tom
quality is visible