ECS ? Ram ? Procesor ?

Autor: JarekG (jarekg_at_smierc.org)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 07:02:08 MET

Witam.
Mam pewien problem z moim kompem - jak zawsze odkad zmienilem flaki. Tym
razem po zainstalowaniu XP jset wszystko ok, do czasu az nie zaczne
instalowac sterownikow do urzadzen, ktore sa zintegrowane na plycie. Na
ktoryms urzadzeniu instalator wiesza sie i nic nie mozna zrobic. Po resecie
kompa normalnie wszystko sie uruchamia, ale SYSTEM, PANEL STEROWANIA oraz
KONFIGURACJE roznych programow jak i samego systemu sa niedostepne. Poprostu
klika sie na Panel Sterowania i dupa... nic sie nie dzieje. Gdy chcemy kompa
wylaczyc to zawiesza sie na pulpicie.. tzn wszystko znika (pasek, etc.)
zostaje sama tapeta. Wczesniej jednak pojawiaja sie bledy w rundll32... Po 3
reinstalu systemu zostawilem to tak jak jest poki co i teraz czekam na
decyzje jednej osoby co robic dalej, ale moze jednak ktos z was mial podobne
problemy i bedzie mogl sprecyzowac to wszystko. Sprzet obecny :
1) Procesor - AMD XP 2500+
2) Plyta - ECS kt600-a
3) Ram - DDR 512 MB 333 MHz
Reszta jest raczej nie wazna. Na pewno ktoras z tych rzeczy jest do wymiany.
Ja stawiam na plyte. Moze ktos zna jakis dobry program do testowania plyt
glownych ?
Memtestem pamiec jechalem od razu po jej zakupie i takze dzisiaj w nocy i
wszystkie testy przeszly bezblednie. Wczoraj takze sprawdzalem programem
FreshDiagnose kryteria sprzetowe i podczas testowania karty graficznej na
koncu komputer sie sam resetnal. Jak sie uruchomil to napisal, ze karta
graficzna wydaje sie byc przyczyna niestabilnosci systemu. Posiadam GF2 MX
400. Mialem jakis program do testowania prockow i napiecia oraz temperatura
jak i predkosc procka byla wporzadku. Zostaje tylko plyta.
Wiem ze ECSy maja takie rzeczy, ze niby jest wszystko ok, a sie jebia i nie
wiadomo czemu, bo niby wszystko jest cacy. Stad tez stawiam na plyte.
Co wy radzicie ?

--
Pozdrawiam
JarekG