Re: Wybór Laptopa

Autor: tornek (tornek_spamstop__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 03:44:04 MET

znajoma niedawno kupila Fujitsu Siemens, generalnei chodzi spoko ale wzięla
slabą karte graficzną (jakieś S3 uzywające pamięci systemowej i zabierajace
np. 16 MB z RAM) i ma jak na moje oko kiepski wyświetlacz (pod nawet malym
kątem widać raczej negatyw niz kolor) i do tego kiepsko wyświetla divx (nie
sprawdzałem dokladnie jak poinstalowane i poustawiane kodeki) także jak
cos to polecam ale z grafą typu mobilny radeon (z lepszym tv-out) albo jakaś
nvidia

poczytalem tez trochę takich pytań na grupach i z wszystkich jasno wynika,
ze lepiej wziąć deczko wolniejszy procesor a wzamian za to wybrać lepszą
firmę notebookową markową hmm HP dell compaq toshiba czy coś w tym stylu