Nagrywarka liteon

Autor: bolo (admin_at_yahoo.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 03:26:42 MET

Witam i mam pytanie
kupiłem ostatnio wypalarkę Lite-on LTR - 52327S i mam problem:
1. nie mogę czytać niektórych rodzajów płyt, najczęściej tych tłoczonych i
dodawanych do gazetek Chip, Enter itd.
Czasami pomaga wyjęcie i ponowne włożenie płytki do kieszeni. Upgrade'owałem
biosa i problem pojawia się trochę mniej częściej ale i tak nie mogę czytać
tych starszych płyt zazwyczaj.
2. Drugi problem to to, że pojawiło mi się nowe urządzenie w menadżerze nowe
pod nazwą : "AXV CD/DVD ROM SCSI Cd rom device". Po usunięciu tego czegoś i
restarcie systemu pojawia się znowu i nie da się tego pozbyć. Właściwie
bardzo to nie przeszkadza ale zajmuje kolejną literkę i przydało by się to
wywalić jakoś.

Ktoś miał podobny problem ?