Re: jaki HDD 80 ??

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 00:04:21 MET

On Sun, 07 Mar 2004 23:48:07 +0100, marcin22_pn <m_wieruszewski_at_op.pl>
wrote:

>Polesam baracude.... IBM-a kupił koega jakiś połtora roku temu jak mu
>ostatnio system przeinstalowywałem to takie odgłosy wydawał że myślałem
>ze zaraz sie rozpadnie a mojej baracudy niesłychac nadal :) ewentualnie
>WD jak chcesz miec 8 MB bufor
>pozdrawiam

ostatnio WD zmienil swoj program w ktorym w czasie trzech lat mozna
wymienic dowolny padniety dysk na taki sam, placac jedynie za
przesylke. teraz okazuje sie, ze na wymiane WD przysyla dyski
refurbished, ktore maja tendencje do szybkich padow. w ciagu ostatnich
dwoch miesiecy 3x3. <rs>

--
The Bible was written by people who thought that Earth was flat.
Harvie Krumpet