Re: k7vza rev. 3.0 + Athlon XP [thorton]

Autor: Grzegorz Domagala (grzegorz_at_spam.trap.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 00:25:25 MET

Witiia <witiia_KASUJ_bo_SPAM_at_poczta.onet.pl> napisał:

> a może to nie wina płyty, co? Sprawdź pamięci, zasilacz.

Zasilacze tez zmianialem - najpeirw byl "noname 300W" i jako pierwszy podejrzany zostal
wymieniony na enermax 360 - troche pomoglo... na jakis dzien. Pamieci sa ok.
memtest w ciagu 12h nic nie znalazl. Zwazywszy ze wymiana zasialcza (i pozniejsze
"majstrowanie" przy wtyczce ATX) dawaly zwykle (tymczasowe) efekty podejrzewam ze
linia zasilajaca AGP ma slabe punkty i przy wzroscie poboru mocy grafika padala -
pytanie tylko czy to tylko moj egzemplarz czy "ten typ tak ma". Pady byly dosc
charakterystyczne - obraz "zamarzal", dzwiek sie zapetlal - reszta systemu zwykle
pozostwala przy zyciu (niestety - tylko pod linuksem - pod win nie mam serwera telnetu
zeby sie po sieci zalogowac...).
Problem "rozwiazlem" kupujac inna plyte :))) Na razie - odpukac - dziala bez zastrzezen...

GRG

--
Tutaj sygantura Grzegorza Domagaly - jesli chcesz wyslac do niego wiadomosc
pisz pod adres grzegorz.domagata_at_chello.at i niezapomnij dodac