Athlon 1700+ lub Duron 1600 mhz jaki Ram???

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 23:34:29 MET

Mam problem poniewaz powoli przesiadam sie ze starego kompa na nowy,
narazie chce zaiwestowac w dobra plyte, a kupic tanszy ram i procesor,
narazie wiec zadne Duale mnie z ta pamiecia nie interesuja.......

Wybiore pewnie Athlon 1700+ lub Durona 1600 mhz
i problem jakie wziasc do jednego lub drugiego zestawu ramy ?

Do Athllona 1700+ chyba lepiej 256 MB 266 mhz niz 256 MB 400 mhz
bo procesor jest na szynie 266 (czyli raczej 133).
Czy ma racje czy lepiej 256 MB 400 mhz, w cenie na allegro wlasciwie
nie ma takiej wielkiej roznicy ?

A jakie pamieci do tego Durona 1600 mhz ?

Nie jestem specem w tych nowych prockach, wiec jak cos zle napisalem,
to prosze sobie nie uzywac, licze tylko na pomoc ;)

Pozdrawiam
Piotr