lekko OT: tusz do okifax 510

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 23:20:58 MET

Witam!

Przepraszam za lekki ot ale nie ma innej bardziej pasującej grupy, może
ktoś z takim faksem jest tutaj i coś doradzi.

Otóż tusz który był w moim faksie się wziął, był i skończył. Dawno temu
jakaś firma mi to sprzedawała za grosze (w porównaniu do 200-250 pln u
dystrybutora za orginał) bo jest zgodne z którąś popularną plujką, firmy
nie ma, a z nalepki na tuszu wynikać nic nie wynika bo poza logo i nr
telefonu nie ma nic.

Jakieś sugestie? Oczywiście firma Oki pewnie zasugeruje mi udanie się do
ich najbliższego dystrybutora.

Aha napełnić tego ręcznie się już nie da, tzn próbowałem i efekty
kiepskie wyschło mu się :)

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej