Re: Jak POŁĄCZYĆ dwa KOMPY ZA POMOCĄ MODEMÓW ??????

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 22:52:51 MET

Użytkownik "CaveMan" <jackpol_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Muszę pilnie z laptopa przegrać trochę danych na stacjonarny
komputer. Jest
> to akcja jednorazowa, więc nie chcę iunwestować w tę "operację".
Oba
> komputery mają modemy. Może da się je wykorzystać do
komunikacji. Czy
> istnieje jakieś oprogramowanie, do łączenia dwóch kompów za
pomocą modemów?

Podłącz przez port równoległy, czyli LPT - tak uzyskasz największą
prędkość przy najmniejszym nakładzie finansowym.
Osobiscie taki kabel kupiłem w dość drogim sklepie na "V" za 15zł.
Musisz zwrócić uwage, żeby był to link cable.
Dodatkowo, są też specjalne kable do łączenia przez USB, ale jest
to już ciut droższe rozwiązanie.
Niemniej wszystko powinno być dostępne w jakimś pobliskim
hipermarkecie.
Mnie przez LPT niecałe 500 MB szło ok. 2 godziny.
Powodzenia