Re: hp 640c i win 95 ...

Autor: Gabriel (geyb_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 21:16:42 MET

Użytkownik Marek Tomczyk napisał:

> To nic nie da. Miałem coś takiego w HP690C, zarówno w windzie jak i w
> linuksie. Nie wiem co sie stało ze sie naprawiło, ale pewnego dnia po
> prostu zaczęła normalnie działac.

Spróbować nie zaszkodzi. Z opisu wynika, że drukarka zamiast
interpretować prawidłowo napływające dane "wypluwa" z siebie wydruki w
trybie tekstowym. Jedną z przyczyn może być właśnie nieprawidłowo
działający driver. Dobrze byłoby sprawdzić tę drukarkę na innym
komputerze/systemie, aby upewnić się, że przyczyna tkwi w oprogramowaniu.

g.