Wentylator -> radiator na Herculesie R9600 3DProphet

Autor: Dominik Kubiński (kubinski_at_usun.to.digimer.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 18:11:06 MET

Witam,
ostatnio, w ramach wyciszania chodzącego 24h na dobę peceta,
zastanawiałem się na wymianie fabrycznego wentylatorka na karcie jak w
temacie, na jakiś radiator. Niestety zelmanowski heatpipe nie wchodzi w
grę ze względu ma budowę płyty głównej (zresztą, jeśli nie bawię się w
podkręcanie - czyż nie byłoby to trochę jak z armaty do wróbla?).

I pytanie - czy radiator jak powiedzmy ten:

http://www.4max.pl/produkt.asp?g=25&gg=19&id=268

poradzi sobie z wychłodzeniem chipsetu. A jeśli nie ten - to jaki?
Jeszcze raz zaznaczę, że podkręcanie mnie nie interesuje, jedynie w
miarę stabilna praca na wartościach fabrycznych.
Aha, radiator skierowany byłby ku dołowi.

TIA. Pozdrawiam

--
Dominik Kubiński   GG#: 1535747   -----------------------------------
e-mail:  kubinski(at)digimer.pl             Zbyt mało wiem,