Re: Lexmark Z43 - problem z kolorowym tuszem.

Autor: Fryzjer (frcWYTNIJTO_at_z.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 16:44:27 MET

Użytkownik "marcus075" <ROT13_znephf75_at_ky.jc.cy> napisał w wiadomości

> imo coś będzie z kardridżem... jakiś uszkodzony czy coś... tak to to
> wygląda... używasz orginalnych zamienników?

Mam jeszcze kartridze orginalne. Tylko czarny napelnialem. Kolorowy jest
dziewiczy :) nic nie grzebalem. Tez mi sie wydaje, ze to jakis problem z
kartridzem, albo ze stykami, ktore sa w drukarce. Tylko najdziwniejsze, ze
raz na jakis czas zaskoczy i dziala. Teraz tylko wykakuje komunikat
"niezainstalowany naboj" i tyle. Moze to problem sterownika? Moze z
Windows2000 zle dziala. Tyle, ze kiedys nie mialem problemow... Ma ktos
jakis pomysl, albo podobne przejscia z Lexmarkiem?

--
    ::: Fryzjer : GG-6154183 : e-mail: http://tinyurl.com/2zmh7 : Wrocław
:::