Re: zaschnięty tusz?

Autor: Fryzjer (frcWYTNIJTO_at_z.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 15:20:08 MET

Użytkownik "Carlos" <seniore_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> witam. mam drukarke hp3420 i ostatnio uzupelnialem tusz. kupilem chyba
jakis
> trefny, bo po tygodniu drukarka nie drukuje w tym kolorze. czy mozna jakos
> przeczyscic kasete, zeby znowu drukowala(rozpuscic zaschniety tusz czy cos
> tym stylu?) dzieki

Jesli chodzi o odetkanie zaschnietej dyszy, to sa do tego specjalne plyny.
Zobacz na Allegro sporo tam tego jest. Ja swoje tusze tak odetkalem po pol
roku nieuzywania i nie mialem problemow.

:: Fryzjer : GG-6154183 : e-mail: http://tinyurl.com/2zmh7 : Wrocław :::
    "Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo
     spędzać czas z idiotami." Ernest Hemingway