Re: Zabezpieczenie wypalonej płyty.

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 10:53:45 MET

> zastepujac
> >
> to ty przeczytaj jeszcze raz co napisalem - nadgraj/dograj pliki a nie
> nagrywaj od nowa plyty

No dobrze ... wiec powiedz mi jak "nadgrac/dograc" zaszyfrowane pliki,
ktore maja 700MB do plyty na ktorej jest wolne 300MB ???:)
Przeciez o tym caly czas jest mowa ... jezeli ktos wypalil juz plytke
to nie ma mozliwosci, zeby ja zabezpieczyc ... a to, ze mozna dograc
pliki jezeli jest otwarta sesja to przeciez napisalem:

"poza tym nie odkryles ameryki ... ja sam korzystam z multisesji i nie jest
to dla mnie nowosc ..."