Re: Arctic Cooling PRO TC vs. Papst N2GL

Autor: Ghost (ghost0_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 10:51:31 MET

Zhan wrote in message news:c2dhls$7dl$1_at_inews.gazeta.pl...

> kupowanie fanmate do arctica to tez troche bezsensowne wywalanie kasy...
ten
> wentyl ma regulacje obrotow, wystarczy czujnik zastapic potencjometrem za
> 1-2 zl

Witam,
właśnie ja mam pytanie w tej kwestii, sam arctic bierze około 2 Watów
energii i myślałem żeby użyć samego potencjometra do regulacji obrotów,
wystarczyłby 2 watowy ale taki ciężko znależć w 3city, i właśnie
kombinowałem żeby zastąpić ten termistor na arcticu jakimś potencjometrem,
tam chyba wystarczyłby zwykły potencjometr (tam (na tej czujce) chyba są
inne parametry prądu i wystarczyłby chyba taki 0,125 wata)

mógłbyś mnie oświecić w tej sprawie;
( i jaką wartość użyć tam tego potencjometru (Ohm))

Dzięki i pozdrawiam

--
******* ghost0małpao2.pl ***************
** PIV1,6A GHz, ABIT BD7, 256 DDR/266, IMPET 300W **********