Re: USB na PCI i zwis systemu

Autor: slawek (noorder_at_WP.PL)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 00:21:51 MET

Użytkownik "Adam Jarecki" <_a_d_a_m_j_@_p_l_e_n_e_t_._p_l_l> napisał w
wiadomości news:c2de6o$os8$1_at_inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "slawek" <noorder_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> IMO zalezy jak stara jest plyta jesli ma wyprowadzenia usb w postaci pinow
> to nalezy wylaczyc usb w biosie i dopiero zainstalowac nowy kontroler.

Tak, ma i wyłączałem ale jest dokadnie tak samo. W sumie to dobrze by było
mieć wyprowadzenie z płyty ale to jakieś dziadostwo z układem które jest
teraz podobno nieosiągalne :( Dlatego musze odpalić ten kontroler na PCI.
Tak czy inaczej mimo wyłączenia USB w biosie jest dokładnie tak samo jak
pisałem :( Dlatego się zastanawiam czy moze aktualizować bios. Jednak jeśli
to jest bezcelowe to nie bardzo mi się uśmiecha.

pozdrawiam
Sławek