Re: Radeon 9200 i podł. telewizora?? :-(

Autor: C&C (celewicz_at_wp.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 00:02:47 MET

Sorrki za moją niewiedzę i nachalność ;-) ale mam jeszcze jedno pytanko
wszystko by było super tylko ze nie moge nastawić odświerzania na 50hz
najmniej jak sie da to 56hz i w górę. Ściągnołem własnie najnowsze catalysty
i jak włączam TV to tam zawsze jest 60hz ustawione. Może wiecie jak zminic
odświerzanie dla TV. Przed chwila próbowałem w powerstripie ustawiać własne
tryby i ciesze sie ze mi monitor wytrzymał to co zrobiłem :) Jest jakis
program w którym można nastawić tą rozdzielczość i odświerzanie ? Sorki za
kata. Pozdrawiam