Re: zwisy - pomocy

Autor: Tolo (tolo_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 21:09:47 MET

> To spróbuj zamienić żeby HD był master a CDRW jako slave ?
> To tak na początek............
> A przed dołożeniem nowego dysku wszystko było w porządku ??

Od czasu do czasu pojawiały się takie problemy ale raczej samoistnie szybko
ustępowały. Niestety nigdy nie zaglądałem do dziennika zdarzeń więc nie wiem
czy to było to samo. Ale teraz jest to regularne zjawisko co kilkanaście
minut. Odłączyłem na razie dysk i czekam na efekt. Jak pomoże to
rzeczywiście przełoże kolejność. Dodam tylko że to zwykły dysk z danymi.
pozdr tolo

PS. dzięki za szybką podpowiedź