Re: wybor drukarki

Autor: Krzys-iek (admin.a.krionix.ten_at_man.lodz.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 14:49:54 MET

JarekJ <przyjaciel505_at_poczta.onet.pl> napisal nam:

> poleciłbym Epsona C64 z prostej przyczyny - oddzielne zbiorniczki dla
> każdego koloru, łatwość dolewania (dosłownie - w HP są same problemy -
> cartridge jest konstruowany tak, żeby nie można było go ponownie
> napełniać /podciśnienie, poduszki powietrzne itp./ a do tego dochodzi
> jeszcze to resetowanie tych kartridży - udręka!!!). Do dolewania

eno jakies epsony tez wymagaly restu (Czy canon... byl program ruskow do
tego)

HP obecnie chyba nie ma juz poduszek itp - np omawiany 5150 (mi nie brala
640c nigdy po 2 kartki, pozatym hp ma glowice w pojemniku - drozej ale jak
zaschnie to wywale, jesli udroznienie sie nie uda - co bylo kilka razy u
kolezanki na epsonie, drukarka do kosza!)