Re: Problem z drukarką Canon S400

Autor: Dariusz (darekzal.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 20:00:38 MET

Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Problem z drukarką Canon S-400. Mianowicie, gdy skończył się czarny tusz -
> został wsadzony nowy cartridge, tyle że nieoryginalny. Od tego czasu wszystko
> działa jak normalnie ale... drukarka nie drukuje - wychodzi czyściuteńka
> kartka, również przy stronie testowej - ani czerni, ani kolorów.
>
> Czy to oznacza zatkane dysze głowicy? Orientuje się ktoś jaka może być cena
> naprawy? - nie chcę iść do serwisu i dowiedzieć się że naprawili za 500zł...
>
> Pozdrawiam,
  Głowicę z Canona S400, można bez trudu wyjąć i zanurzyć w b.gorącej wodzie,
a nawet gorącą wodą lub płynem do przetykania dysz potraktować strzykawką z
drugiej strony ( od tuszy ), a potem programowe czyszczenie głowicy ( a
właściwie powinineś od tego zacząć ). A gdyby okazało się , że głowica padła
to nowa kosztuje ok. 250-270 zł.
Pzdr
Dariusz