Re: Philips 109P40 - czara goryczy

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 15:30:02 MET

> Gdy brałem monitor, poleciałem do sklepu ze swoją płytą i go sobie
> sprawdziłem. Te Philipsy mają możliwość ustawienia tych parametrów o
> których on mówi. Wszystko jest w instrukcji.

Akurat.
Gdzie tam niby regulacja ostrosci? Albo zlikwidować białe cienie czarnych
liter?
Mora?
- morę ustawiam na 0, kazda wyzsza wartosc powoduje
zmniejszanie ostrosci obrazu. Niestety ponizej 0 zjechac nie mogę,
ale moze w serwisie to zrobią?
Zbieżnosc kolorów?
- zbieżnosc pozioma - idealna. Niestety gorzej z pionową,
jesli w lewej czesci ekranu jest OK, to w prawej sie rozjeżdza.
Coś innego?

Nie widzę tez tam zadnej funcji, ktorą mógłym sciszyć buczenie
monitora :-)

A co do instrukcji, to jest niezwykle lakoniczna.
Nie mowie o tej drukowanej, bo to w ogole kpina,
mowie o tej na CD. Jest tam dosc dobry FAQ, ale opis
poszczgolnych ustawień w OSD jest żaden - tylko rozrysowane
drzewko fukcji, bez wyjaśnień. Zresztą wiem po co te funcje są
i wyjaśnienia nie są mi raczej potrzebne.

Nie wiem też czy to wada monitora czy cecha maski grillowej,
ale jesli napiszę sobie coś takiego:
to kazdy apostrof wydaje się być innej szerokosci niż jego sąsiad...

Pozdrawiam,

latet