Re: DVD+/DVD-

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 14:16:48 MET

Czesc,

Ja jestem natomiast przeciwnikiem nagrywarek dwustystemowych. Moze dlatego
ze jestem zawiedziony swoja. Mam Liteon 811s i nie dosc ze + wypala slabawo
to - to juz wogole prawie wcale nie chce wypalac.
W zwiazku z tym musze kupowac glownie +. No i konkluzja jest taka ze w
kazdym nawet najbardziej cieniastym sklepie komputerowym sa dyski + i -
wobec tego zawsze mozesz dostac takie jakie Ci sa potrzebne.
Z tego co obserwuje to + sa chyba jednak lepiej dostepne od - ale to moze
byc tylko zludzenie.

Pozdrawiam,
Andrzej.

"Karol Modrzejewski" <wittorio1_at_interia.pl> wrote in message
Witam

Czy warto kupować nagrywarkę dwusystemową?
Co daje mi dysponowanie wyborem = i - ?
A jeśli już kupię 2 systemową to jakie płyty nagrywać (plus czy
minus)?