Kwadratowa wtyczka ATX12V (od zasilacza) czy konieczna ??

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 13:20:08 MET

Witam serdecznie.
Zakupiłem sobie ostatnio nowy zasilacz Chieftec 360W DF i nie wiem czy
koniecznie muyszę podłączyć do płyty głównej taką kwadratową wtyczkę ATX12V.
Wyczytałem gdzieś że podłącza się ją tylko w przypadku gdy posiada sie
procesor Pentium 4.. stąd moje pytanie. I jeszcze jedno mam pytanie.. a
mianowicie czy 3-pinową wtyczkę od zasilacza do monitorowania obrotów fana
można podłaczyć pod dowolne wejście 3-pinowe na płycie głównej?? Ja
podłączyłem pod wejście jpw_fan na płycie obok jcpu_fan - gdzie podłaczony
jest wiatrak na CPU ni wiem czy dobrze. Z góry dzięki za wszelkie porady i
sugestie.
Pozdrawiam życząc miłego dnia.