proces bezczynności systemu nie chlodzi pod WinXP

Autor: Marek (adres_at_email.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 23:14:47 MET

Witam,

mam taki problem z WinXP - procesor nie jest najwyrazniej chlodzony przez
proces bezczynnosci systemu. Zainstalowalem CPUIdle (jedyny tego typu
program jaki znalazlem pod WinXP), ten sobie radzi dobrze, gdy ustawiona
jest opcja C1 (mam nadzieje, ze dobrze pamietam nazwy opcji - trial mi sie
skonczyl i nie moge sprawdzic), przy C2 lub OS-controlled temperatura
ponownie rosnie o ~10stopni (35->45stopni).

Znalazlem w archiwum opis podobnego przypadku:
http://groups.google.pl/groups?q=proces+bezczynno%C5%9Bci+systemu+cpuidle&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=bnau4l%24ufa%241%40topaz.icpnet.pl&rnum=1
tyle, ze tam dyskusja byla na inny temat i problem pozostal nierozwiazany.

Czy mozna jakos zmusic XP do poprawnego chlodzenia procesora? A moze
istnieje jakis freeware'owy program, pracujacy pod WinXP, ktory sobie z tym
poradzi (jak mowilem - CPUIdle trial wlasnie mi expire'owal :/).

Dziekuje za pomoc,
Marek