Re: Zmieniłem zasilacz na HuntKey BS3000 :-)

Autor: jul (jul.nospam_at_jul.nospam)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 22:56:24 MET

Thu, 4 Mar 2004 22:07:52 +0100, na pl.comp.pecet, pY+oN9 napisał(a) w
wiadomości <news:c285r7$t5o$1_at_korweta.task.gda.pl>:

> a czemu ? to ma jakiś związek ? moze ktos wytłumaczyc bo ja sie nie znam za
> bardzo...

Jak powszechnie wiadomo zużycie prądu na bramkach gwałtownie rośnie w
momencie przełączania. Być może lepsza wydajność prądowa lub stabilność
napięcia (generalnie: jakość mocy) dostarczanego przez ten zasilacz
powoduje że przełączanie jest efektywniejsze (mniej szumów i wzbudzanych
harmonicznych) - czyli zużycie prądu a co za tym idzie - wydzielanie mocy -
jest mniejsze.