Re: Wolny system !

Autor: lelec_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 05 Mar 2004 - 22:31:16 MET

Użytkownik "Jarek" <jcebo_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Zmieniłem kompa na:
> płyta soltek (z dual ddr ale uzywam tylko jedna kosc 256 400mhz)
> athlon xp 2000
> GeForce2 MX 400
>
> Windows xp włącza sie z 5 minut (wiekszosc czasu lampka dysku zgaszona),
> gry chodzą raczej wolno :(
> Co jest powodem ?

gry - wymień grafikę, dołóż ramu, zmień sterowniki, odinstaluj wszystkie
śmieci oraz wirusy, ODINATSLUJ ANTYWIRUSA, a najlepiej przeinsatluj to
pudło...
sprawdź, jak jest taktowany proc i ram w biosie...

> Czy to obojetne w jaki slot wloze pamieć ?

raczej tak

> Czy to moze byc wina zasilacza 250W ?

toś dowalił.... wina zasilacza... myślę, że raczej obudowy! (joke)

REASUMUJĄC...
jakichś śmieci masz nawsadzane... w czystym konfigu bez zbędnego balastu
system powinien się odpalać mniej niż 60 sekund,
a karta graficzna za słaba do gier..., chyba że pasjansy i ewentualnie q2 ;)

pzdr
lelec