Re: SB Live 5.1 - trzaski

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 22:27:44 MET

Użytkownik "PePe_M" <spam_at_no.thx> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Rozdrazniony pojawiajacymi sie sporadycznie trzaskami podczas odtwarzania
> muzyki za pomoca zintegrowanej karty na plycie Abita NF7 v2.0 (nForce2)
> zakupilem SB Live, i teraz tak trzeszczy, ze nie da sie suchac mp3.
> Poradzcie prosze co z tym fantem zrobic??
>

> --
> PePe_M

Jeśli masz płytę na via to normalny błąd i jest programik który pomaga
usunąć tę niedogodność. Sam mam live od dawna i jak miałem płytę na intelu
to było ok a jak się przesiadłem na via to po jakimś czasie karta zaczęła
trzeszczeć podczas grania. Jak chcesz to podeślę ci na priva ten programik
(550KB)

deep