wybor drukarki

Autor: ldl (ldl_at_mosad.ath.cx)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 20:57:56 MET

Witam

Oczekuje od grupy porady dotyczacej zakupu nowej drukarki.
Cena: nie wiecej niz 500zl, ale oczywiscie im mniej tym lepiej:)
Nie mam zbyt duzych wymagan co do jakosci wydruku, podejrzewam,
ze pod tym względem zadowoli mnie najtansza dostepna drukarka.
Priorytetem jest taniosc eksplatacji, dalej niezawodnosc, szybkosc
drukowania, a na kocu cena (ale jak wspomnialem nie wiecej niz 500zl)
Do tej pory uzywalem hp610c ale stracilem do niej zaufanie :)
Pracuje jak mlot udarowy, niesamowicie glosno i tak nia telepoce,
musze trzymac monitor coby nie spadl z biurka :)))
A tusz do niej kosztuje tyle co najtansza drukarka lexmarka :)
Z zamiennikami tez nie jest najlepiej, cena oscyluje w granicach
70-80zl, sytuacje ratuja "nabijacze", ale tez nie jest kolorowo...
Swego czasu dokonalem zakupu dwuch buteleczek w atrakcyjnej,
tak myslalem, cenie. Nabilem jeden raz - ladnie, pieknie, drugi raz-
kicha, nawet kropla nie poleciala, tusz zdazył stracic swoja
konsystencje...

Chcialbyn teraz uniknac tych problemow... Czekam na propozycje,
najlepiej gdy dacie dwa slowa, czemu ta a nie inna...

Pozdrawiam
ldl