Notebook - athlon, PIV, centrino?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 13:45:12 MET

Witam,

Potrzebuję kupić notebook... Nie chcę niczego starego - na PIII itp.,
raczej zależy mi na PIV/Athlon i pokrewnych.
Cena: jako że w cenie do 3500zł netto nie ma praktycznie nic, to będzie
trzeba się zdecydować na leasing. Powiedzmy, że maksymalna cena to 5-5,5tys.
(brutto)

Już w sumie widzę że Centrino odpada - takie notebooki nie schodzą poniżej
6500zł brutto :(

Co byście polecali w tej cenie? Myślę nad tym, by od razu rozszerzyć pamięć
RAM do 512MB i wyłączyć swapa... to powinno chyba dosyć pomóc jeśli chodzi
o oszczędność prądu - o ile się nie mylę?

W tej cenie musi się zawierać system - winXP (wystarczy HE) oraz napęd combo.
Wskazana też byłaby gwarancja dłuższa niż 12 miesięcy...

Jakieś sugestie? Patrzę na www.karen.pl i www.notebooki.pl i wciąż się
waham...

Pozdrawiam,

--