Re: Jaki tusz wybrac (do HP 5150)?

Autor: Krzys-iek (admin.a.krionix.ten_at_man.lodz.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 13:18:38 MET

> Na ich polskiej stronie nie ma tuszu do C64/84. Tusze do 5150 są
> oczywiście rozpuszczalnikowe ponieważ innych drukarka nie
> zaakceptuje...

no to juz sam nie wiem.

jedni pisza ze "tylko pigmentowe bo te sa najlepsze"
drudzy ze "rozpuszczalnikowe to syf, nie kupuj" i to samo z hp 5150 - kup
pigmentowe, kup rozpuszczalnikowe.

I kto ma racje? Skad mam wiedziec jaki jest oryginalnie, nie chce zniszczyc
nowe drukarki, tzn pojemnika za 100zl :(

dzieki (aha jaka roznica, pigmentowy ma jakeis wieksze czasteczki pigmentu,
rozpuszczalnikowe maja tak rozpuszczony tusz ze nie ma wiekszych czasteczek,
nie znam sie na tym :>)