Re: MODECOM z zasilaczem 200

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 11:57:15 MET

On Fri, 5 Mar 2004 11:24:41 +0100, Sander wrote:

[...]
> Dlaczego nie spokojnie ? Mój pobiera ponad 200W, a jego jeszcze mniej.
> Niby to dlaczego 300W ma spokojnie nie starczyć ?

Ty już każdego napadasz o te zasilacze ? :)

Pomalutku:
Trela pyta, czy 200W mu spokojnie starczy.
Ja, że nawet jeśli starczy, to nie spokojnie, raczej zasilacz będzie
pracował "na skraju"

I sugeruje Mu, żeby kupił "raczej coś 300W"

I, w tym miejscu, żeby mnie nikt z niejakim Sanderem nie pomylił,
zasugeruję Mu HuntKey'a (jak zwykle).

Jak chcesz tu wjechać z Chieftec'kiem, to się wypchaj ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!