Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: Siuto (siuto_at_o2.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 10:58:57 MET

Użytkownik "Artur Czeczko" <acz.2004-02_at_eno.one.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Siuto" <siuto_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli zamierzasz przesiadywać długimi godzinami przy tym monitorze,
> to zastanów się nad LCD. Jeśli od czasu do czasu na parę godzin,
> to moim zdaniem nie ma wyraźnej różnicy.

w pracy siedze przy CRT 17' HP72 8 godzin (tak juz chyba od 8 lat)
praktycznie bez przerwy (tyle co na siusiu, herbatke i takie tam duperele),
po pracy w domu zdaza mi sie siedziec drugie tyle przy jakichs wciagajacych
gierkach, czasami jakis divix.

> Jeśli chcesz na tym monitorze oglądać filmy, to masz moją gwarancję,
> że znacznie bardziej będziesz zadowolony z dobrego CRT.
> LCD nie potrafi poprawnie wyświetlić czarnego, co jednak trochę ma
> znaczenie przy wyłączonym świetle.
> A co większy ekran, to większy, na pewno lepszy komfort pracy z tego
> powodu.

DVD mam stacjonarne ale juz troszke starawe i DVD-R oraz RW niechce toto
czytac, niemowiac juz o MP3 czy jpg.
Czuje ze predzej mi serducho padnie niz oczy wysiada od tego siedzenia przy
kompach :) no ale z tymi drugimi tez jest juz coraz gorzej :(
co do filmow to naprawde niebede dlugo przy tym siedzial (moze 2 filmy w
tygodniu ;))

--
Pozdrawiam
Siuto