Re: WD Raptor - WinXP

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.WYTNIJTO.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 08:55:16 MET

> Kotroler SATA to Silicon Image Sil 3112
[...]
> Oryginalne sterowniki kontrolera nie były instalowane - tylko to co
> wykrył XP

Więc kontroler taki sam jak u mnie - może to on ma jakies problemy? Tylko
coœ nie pasuje mi w kwestii sterowników. U mnie WinXP nie wykrywał
sterowników (musiałem wcisnšc F6 na poczštku instalacji i włozyć mu
dyskietkę z driverami)
Aha - wg tego co mi się udało zaobserwować doœć często rozsypuje się tablica
partycji.

Tygrysek