Certyfikat autentyczności w P4 ?

Autor: maciek (mdorman.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 08:41:32 MET

Kilka dni temu kupiłem procka (pakowany w styczniu 2004), w środku zamiast
wspomnianego certyfikatu była rozkładana broszurka (bez hologramu !)
zawierająca zasady gwarancji oraz instrukcję instalacji (także w języku
polskim). Zdziwiłem się gdyż w prockach pakowanych jeszcze pół roku temu taki
certyfikat był, i nie było natomiast polskojęzycznej instrukcji i zasad
gwarancji.
W związku z powyższym mam pytanie do osób które w ostatnim czasie kupowały P4
Box. Czy w pudełku był certyfikat autentycznoći z naklejonym intelowski
hologramem ?