hdd temp. - ciag dalszy

Autor: Adam Urbanczyk (adam.urbanczyk_at_ksk.gliwice.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 08:16:11 MET

Witam
Wczoraj dowiedzialem sie od Was ze do mierzenia temp mozna uzyc np
speedfan czy hddtemperature. W pracy mam Asrock k7vm4 i WD Caviar 80gb, 8mb
cache i temperatura dysku jest mierzona w sposob prawidlowy.
W domu mam Abit NF-7 i ten sam dysk tylko 120 gb i temperaturę te programy
nie mierzą. Hddtemperature sie po badaniu komponentow kompa nie instaluje, a
speedfan nie pokazuje temp hdd. Dlaczego?? jest jakiś inny sposob??
aDm