Urzadzenia wielofunkcyjne...

Autor: Stefcio Z. (stefcioz.preczzespamem._at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 23:58:38 MET

Witam!
Zastanawiam się nad kupnem urządzenia wielofunkcyjnego do domu. Pomysł
wziął się stąd, że moja stara HP610c nie najlepiej radzi już sobie z
drukiem kolorowym, pozatym skończył się kolorowy tusz. Dodatkowo
przydałby mi się skaner. Stąd pomysł urządzenia all-in-one, bo zajmie
dużo mniej miejsca.

==================
Chciałbym zatem spytać co sądzicie na temat: HP 1110, HP PSC 1210,
Lexmark P3120, Lexmark X1110, Lexmark X1150, lub ogólnie jakie
urządzenia polecacie.
==================

Główne zastosowania:
- skanowanie (tylko obrazki z książek, ręczne rysunki, kolorowe
zdjęcia, żadnych slajdów)
- drukowanie w kolorze (głównie tekst, proste rysunki, zdjęć nie
przewiduję). (Do czerni prawdopodobnie zachowam starą HP610c, gdyż
refillowanie mam dopracowane do perfekcji, chociaż dobrze byłoby gdyby
moje nowe urządzenie było oszczędne i łatwo "refillowalne", tym
bardziej, że starej trzeba niemal zawsze ręcznie podawać papier)

Na zakup chciałbym poświęcić nie więcej niż 500zł. Owszem - mogę i
wydaćte 550 na HP 1210, ale dopiero jeśli ktoś mnie przekona, że jest
dużo lepsza np. od Lexmarka 1110 za 380zł.

Z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam!
Stefcio Z.