Zgrac twardy dysk

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 23:40:35 MET

Zeby odzyskac dane ze spalonego twardego dysku bede musial go
rozebrac. Po takiej operacji jego zywotnosc znacznie spadnie i byc
moze pojawia sie jakies badsectory. W kazdym razie trzeba go bedzie
jak najszybciej zgrac.

Szukam wiec programu ktorym bede mogl jak najszybciej zgrac cala
zawartosc twardego dysku.
Program nie moze sie latwo poddac jesli natrafi na badsector -
powinien wykonac wiele prob odczytu i uzyc jakiejs statystycznej
metody odtworzenia zawartosci sektora.

Do tego jest taki problem - dysk ma 30.6Gb, natomiast ja mam 20Gb
wolnego miejsca na jednej patrycji i 20Gb na drugiej - z tym problemem
tez musi sobie poradzic.

Oczywiscie taki obrac utworzony tym programem musi sie dac potem
zamontowac, tak zebym mogl przegladac zawartosc korzystajac z
dobrodziejstw systemu plikow :)

Platforma Linux lub Windows.

Co polecacie?