Re: Nagrywarka CD-RW .Jaką kupić?

Autor: slavs (slavs.no.spamm_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 23:19:01 MET

Użytkownik "Mirek" <jakmirek_at_tkdami.net> napisał w wiadomości
> Witam.Zamierzam kupić nagrywarkę.I mam problem.Jaką firmę wybrać?

Ja mam LG 52x52x32, smiga fajowo, nie mam z nia zadnych problemow. Jednak
jak zdazyles zauwazyc, wszyscy na grupie sa przewaznie za lite-on. Wiem na
pewno tylko, ze lite-on dziala glosno jak kombajn:)
> I jeszcze jedno pytanie .Mam stary komputer ale wszystko działa.Procesor w
> tym komputerze to:CELERON 400.Czy mogę zainstalować nagrywarkę w miejsce n
> apędu CD.Posiadam napęd LG 52x ale nie wiem,czy będę miał miejsce i na ten
> napęd i na nagrywarkę.

Podlacz na jednej tasmie nagrywarke i cd-rom. Tylko nagrywarke ustaw na
master i nie bedzie problemu..

Dziękuję za podpowiedzi i informacje!

proszem..:)