Re: Mam 85 Hz?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 20:34:07 MET

On Thu, 4 Mar 2004 20:22:58 +0100, Patefoniq wrote:

[...]
> Ale powiem wam, ze odkad tu na grupie jestem z rok czasu, to nie
> widzialeem tak ciekawego watku i w/g mnie, to wlasnie o to chodzi ;)

Może i ciekawy, ale czy aż tak... ;)
Z doświadczenia: naprawdę ciekawe wątki są wtedy, kiedy ktoś pyta o
jakąś pierdołę sprzed 10 lat. Wtedy zbierają sią naprawdę ludzie, którzy
już trochę w tym biznesie przerobili. I najlepiej, jak się przy okazji o
coś pokłócą, np. o wyższość Commodore nad Atari, czy AMD nad Intelem
;)))

> sensowne przemyslenia, a nie o " a czemu zamiast strony startowej mam
> strone metowa? Pomozcie..." :P

LOL

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!